نمایندگان میز خدمت نانی نو در گفت وگو با غلات نیوز؛
یارانه طرح هوشمند سازی بر اساس عملکرد نانوا تعیین می شود! / نانوایی که تخلف نداشته باشد سهمیه آردش باز می گردد
اختصاصی / نمایندگان بانک سپه در هر استان مستقر هستند تا پاسخگوی نانوایان در خصوص مشکلات و عملکرد کارتخوان های هوشمند باشند، اما به گفته تعدادی از نانوایان، عملکرد مثبت و تاثیرگذاری در این خصوص وجود ندارد، در این گزارش به سراغ تعدادی از نمایندگان میز خدمت نانی نو در برخی استان ها رفتیم و به گفت وگو پرداختیم که در ادامه خواهید خواند؛
وی افزود: کسانی که به عنوان نماینده میز خدمت نانی نو در استان ها مستقر می شوند فقط میتوانند مشکلات را به تهران انعکاس داده و وضعیت را اعلام کنند و لذا افزایش و یا کسر سهمیه آرد در اختیار نمایندگان نیست، بیشترین درخواست ها از سوی نانوایان کسر سهمیه آرد و تراکنش های غیر متعارف است.
در ادامه برخی دیگر از نمایندگان نیز با بیان اینکه در محل فرمانداری مستقر هستند و نانوایان می توانند با مراجعه حضوری و نیز تماس تلفنی مشکلاتشان را در میان بگذارند اعلام کردند که بیشترین مسائل مطرح شده کسر سهمیه های آرد و تراکنش های غیر متعارف است.
یکی از نمایندگان خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از نانوایان نسبت به طرح هوشمندسازی آگاهی کامل ندارند و همین مسئله منجر به تخلف های ناخواسته می شود. ما آنچه که از سوی نانوایان مطرح می شود را به بانک سپه انعکاس می دهیم، البته که اختیاری در خصوص کسر و یا افزایش سهمیه آرد واحدها نداریم و تصمیم گیری در این خصوص بر عهده فرمانداری، استانداری و کارگروه آرد ونان خواهد بود.
وی ادامه داد: شناورسازی سهمیه های آرد نانوایان از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و البته شاهد هستیم که برخی از واحدهای نانوایی دارای تخلفات متعدد هستند که کسر سهمیه این واحدها اتفاق خواهد افتاد، اما واحدهایی که سهمیه شان به اشتباه کسر شده باشد مجددا تخصیص داده خواهد شد.
طی گفت وگویی که با برخی نانوایان داشتیم عدم تخصیص رول کاغذ برای کارتخوان های هوشمند و اختلال عملکرد کارتخوان ها از مشکلاتی است که نانوایان با آن درگیر هستند، یکی از نمایندگان در این خصوص توضیح داد: تعداد رولی که از تهران به استان ها ارسال می شود محدود است، ما به نانوایان می گوییم که از رول کمتر استفاده کنند چرا که کارتخوان ها به صورت هوشمند خرید موفق را به مشتری اعلام می کنند بنابراین باید برای استفاده رول کاغذ کمتر در نانوایی ها فرهنگ سازی شود.
این نماینده در خصوص خرابی کارتخوان ها اظهار کرد: اگر خرابی ؛ خسارت به دستگاه باشد که هزینه تعمیر باید از سوی نانوا پرداخت شود و در غیر این صورت اگر عملکرد نرم افزاری دستگاه دچار اختلال شود ما کارشناس به واحدهای نانوایی برای تعمیر دستگاه اعزام خواهیم کرد.
تاریخ: سه شنبه ٤ مهر ١٤٠٢ ساعت: ١١:٣٧
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|