مدیرعامل شرکت ماشینسازی مرشدگوهر:
تولیدکنندگان باید مشتریان را به خود وفادار کنند
اختصاصی/ محمود مرشدی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان باید خدمات پس از فروششان را تقویت و مشتریان را به خود وفادار کنند، گفت: متأسفانه کپیرایت در هر صنعتی در کشور ما قانون مشخصی ندارد و کپیکاران زیادی در بازار هستند که از یک برند معروف کپی میکنند و با ارائه یک محصول بیکیفیت، برند معروف را زیر سؤال میبرند.
مدیرعامل شرکت ماشینسازی مرشدگوهر در گفتوگو با غلات نیوز اظهار کرد: تولید ماشینآلات و تجهیزات پخت نان به مشتری بخشی از کار یک تولیدکننده است و آنچه که در مابقی اهمیت پیدا میکند، ارائه پشتیبانی و خدمات خوب است.
وی ادامه داد: شرکتهای بزرگ، پشتیبانی و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهند تا بتوانند بیشتر فروش داشته باشند و مشتریان را به خود وفادار نگه دارند.
مرشدی افزود: قاعدتاً کالاهایی مانند دستگاهها و ماشینآلات پخت نان نسبت به سایر صنایع نیاز به خدمات و پشتیبانی بیشتر و البته ویژه تری خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت ماشینسازی مرشدگوهر بیان کرد: متأسفانه عمده مشتریان بدون توجه به فاکتور کیفیت و خدمات پس از فروش به سراغ دستگاههایی میروند که ارزانقیمتتر باشد تا هزینه کمتری صرف کنند و برای خرید دستگاههای باکیفیت هزینه نمیکنند درحالیکه صرف هزینه کمتر برای خرید دستگاه با کیفیت پایین تر در بلند مدت برای مشتری هزینه بر تر خواهد بود.
دبیر انجمن ماشینسازان نان و شیرینی خاطرنشان کرد: متأسفانه در اغلب واحدهای نانوایی مشاهده میشود که دستگاههای پخت نان را افراد نابلد و غیرفنی ساختهاند لذا تولیدکنندگان باید تولید دستگاههای اصولی و فنی مهندسی را اولویت خود قرار دهند.
تاریخ: چهارشنبه ٣ مرداد ١٣٩٧ ساعت: ٠٩:٤٤
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|