مدیرعامل کیان صنعت در گفت وگو با غلات نیوز مطرح کرد:
ارائه خدمات پس از فروش مهم ترین اصل مشتری مداری
بهزاد عسگری با اشاره به رقابتی بودن بازار در میان تولیدکنندگان بیان کرد: ارائه خدمات پس از فروش در شرایط فعلی بازار بسیار حائز اهمیت است چرا که در جلب اعتماد و رضایت مشتری نقش مهمی دارد.
وی افزود: در این شرایط سعی ما این است که به کمک استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت الگو برداری از کشورهای اروپایی و رعایت استانداردهای بین المللی بتوانیم با تولیدکنندگان خارجی رقابت کنیم.
عسگری ادامه داد: البته باتوجه به اینکه بخشی از قطعات مورد نیاز ما وارداتی است و مواد اولیه ای که برای تولید ماشین آلات نیاز است تماما در داخل تولید نمی شود ضروری است تا از تولیدکنندگان داخلی برای ورود به این زمینه از تولید حمایت شود.
تاریخ: يکشنبه ١٧ آذر ١٣٩٨ ساعت: ١٠:١٧
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|