سرمایهگذاری 20 میلیون یورویی در بازار نان ترکیه
اختصاصی/کمپانی La Lorraine بلژیکی که در سال 2016 و با سرمایهگذاری 33 میلیون یورویی وارد بازار محصولات نانوایی ترکیه شد، تصمیم گرفته تا در سال 2018 نیز 20 میلیون یورو دیگر در این بازار سرمایهگذاری کند.
بوراک دنیز، مدیر این کمپانی در ترکیه بیان میکند: La Lorraine مثال خوبی برای سرمایهگذاران خارجی است. ترکیه در دورهای قرار گرفته که همه احساس میکنند باید کارهای بیشتری در این زمینه انجام دهند. این کمپانی به احداث 6 هزار و 500 نقطه در هتلها، رستورانها، فروشگاههای زنجیرهای قهوه و سوپرمارکتها و با سرو محصولات با کیفیت، این بخش را زنده و پویا کرده است. این برند به تولید نانها و محصولات نانوایی با کیفیتی پرداخته و مشتریان، این محصولات را بسیار میپسندند. به همین ترتیب تیم کمپانی تصمیم گرفته تا سرمایهگذاریهای بیشتری را در بخش تحقیقات و توسعه در این زمینه انجام دهد. با سرمایهگذاری 20 میلیون یورویی در کشور ترکیه، این کمپانی امیدوار است تا برای اقتصاد و بخش نانوایی این کشور مفید باشد.
تاریخ: يکشنبه ١٥ مهر ١٣٩٧ ساعت: ١٠:٠٩
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|