تبلیغات
تمام اتوماتیک
سلامت غذاي مردم در دست مسئولين كنترل كيفي
سلامت غذاي مردم در دست مسئولين كنترل كيفي
صنايع توليدي مواد غذايي و صنعت توليد آرد به علت اينكه نان قوت اصلي مردم مي‌باشد، يكي از مهم‌ترين صنايع جهان به شمار مي‌رود. لذا توليد مرغوب اين محصول كاري مشقت‌بار و نيازمند تلاش و دقت فراوان مسئولين و دست اندركاران اين صنعت مي‌باشد.
مهندس برنايي، مسئول كنترل كيفيت كارخانه آرد نشاطي ضمن بيان مطلب فوق گفت: مسئولين فني به عنوان ثروت‌هاي پنهان كارخانجات آرد پس از گذشت سال‌ها فعاليت و حضور مؤثر، از ديدگاه عموم مردم پنهان هستند، در حاليكه سلامتي غذاي مصرف‌كنندگان در دستان آنهاست و هميشه سعي و تلاش آنها در جهت حفظ منافع مصرف‌كننده مي‌باشد.
وي افزود: من به عنوان مسئول فني يكي از واحدهاي برتر توليدي آرد هميشه سعي بر اين داشته‌ام كه با استفاده از تجربه افراد خبره و فراگيري آموزش‌ها و دوره‌هاي بازآموزي چه در داخل كشور و چه در خارج، سطح دانش خود را مطابق با استانداردهاي روز جهان و دانش روز دنيا بالا ببرم و اكنون افتخار اين را داشته‌ام كه 8 سال مداوم در صنعت آرد به هموطنانم خدمت كنم.
برنايي با بيان اينكه قبول مسئوليت كنترل كيفي مستلزم داشتن وجدان كاري و تلاش‌هاي فراواني است گفت: با وجود مشكلات عديده در زمينه آزادسازي گندم و ورود گندم‌هاي نامرغوب به اين استان، تمامي تلاش خود را در جهت حفظ و بهبود كيفيت آرد و توليد آرد با كيفيت يكنواخت و رضايت مشتري مصروف داشته‌ام.
مسئول كنترل كيفي كارخانه آرد نشاطي در پايان با اشاره به فعاليت‌هاي انجام گرفته براي ارتقاء كيفيت آرد خاطرنشان كرد: ما سعي كرده‌ايم با به‌روز نگهداشتين سطح سيستم تكنولوژي ماشين‌آلات خط توليد و تجهيزات آزمايشگاهي و دانش نيروي انساني خود گامي مؤثر در جهت ارتقاي سطح كيفيت محصولات توليدي اين واحد برداريم. در نهايت خدا را شاكريم با بهره‌گيري از دانش روز جهان و نيروي انساني ماهر به عنوان يكي از واحدهاي برتر كشور در روز جهاني غذا در سال 90 برگزيده شده‌ايم.