مدیرعامل شرکت مشاوران پویان صنعت:
نمایشگاه ایبکس به تبلیغات فراتر از مرزهای داخلی نیاز دارد
اختصاصی/دکتر محمودی گفت: قاعدتا ضروری است تا در زمان های قبل از برگزاری برای نمایشگاه تبلیغات گسترده ای صورت گیرد البته این اقدام توسط شرکت ها انجام می شود اما لازم است تبلیغات فراتر از مرزهای داخلی باشد که این اقدام باید توسط دست اندرکاران نمایشگاه صورت گیرد
محمودی ادامه داد: قطعا هدف از شرکت در یک فضای نمایشگاهی جذب سهم بیشتر از بازار است و خوشبختانه در نمایشگاه امسال این هدف تا حدودی محقق شد.
مدیرعامل شرکت مشاوران پویان صنعت خاطرنشان کرد: شرکت ها با حضور در نمایشگاه در کنار جذب بازارهای داخلی به دنبال جذب بازارهای بین المللی نیز هستند که این مساله در صورتی محقق خواهد شد که بازدیدکننده خارجی هم داشته باشیم.
تاریخ: سه شنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٨ ساعت: ١٠:٥٩
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|