صفحه اصلی > سیلو > سیلو 


نسخه چاپي      ارسال به دوست



 

  کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای روز را با شرکت نوفن تحکیم تجربه کنید/ سیلوی بتنی موفق با نوفن تحکیم

  اختصاصی/ شرکت فنی و مهندسی نوفن تحکیم از سال 1378 در حوزه طراحی و اجرای تخصصی سازه‌های صنعتی و خصوصاً طراحی و اجرای سیلوهای بتنی ذخیره گندم، فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه‌ها، سهم بزرگی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

            

طراحی، مشاوره، نظارت و اجرای سیلوهای ذخیره‌سازی گندم و سازه‌های مرتبط با آن بخش مهمی از فعالیت‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهد و تاکنون پروژه‌های زیادی از سوی این شرکت در کل کشور به اجرا درآمده است. برخی از کارفرمایانی که در حوزه طراحی و اجرای سیلوهای بتنی با شرکت نوفن تحکیم همکاری داشته‌اند، درباره نحوه فعالیت و همکاری این شرکت می‌گویند: کیفیت سیلوها، طراحی و نظارت این شرکت، بسیار عالی است. مهندسین نوفن تحکیم سازه‌ها را برحسب تراکم زمین طراحی می‌کنند و به لحاظ ساخت، سازه‌ها کاملا استاندارد هستند ضمن اینکه نظارت دقیق را روی ساخت اعمال می‌کنند و همه جوانب و استانداردها را برای طراحی در نظر می‌گیرند.
به گفته کسانی که با این شرکت همکاری داشته‌اند، نوفن تحکیم تلاش می‌کند حتی‌الامکان با کمترین هزینه پروژه‌ها را برای کارفرمایان اجرا کند.
شادی شهیدی‌فر، رئیس هیأت مدیره شرکت نوفن تحکیم در گفت‌و‌گو با غلات نیوز درباره رمز موفقیت این شرکت بیان کرد: بزرگ‌ترین علت موفقیت نوفن تحکیم، مدیریت همراه با تعهد و تخصص مهندس نوری، مدیرعامل مجموعه است که در درجه اول کار را متعلق به خودش می‌داند و در درجه دوم متعلق به کارفرما، به عبارت دیگر اگر پروژه‌ای متعلق به خودش باشد، شاید آنقدر صرفه‌جویی و دقت به خرج ندهد. تلاش شرکت نوفن تحکیم این است که حتی در حد یک ریال هم هزینه اضافی از کارفرما گرفته نشود.
شهیدی‌فر با بیان اینکه عمده مشتریان از تعهد مجموعه نوفن تحکیم رضایت دارند، گفت: شرکت‌های ماکارونی، اولین پروژه‌های نوفن تحکیم بودند و به مرور کارخانه‌های آرد هم به این مجموعه اضافه شدند. در ابتدا بیشترین زمینه فعالیت ما، طراحی و مشاوره در ساخت سازه‌های صنعتی و سیلو بود اما حدود 7 الی 8 سال است که با توجه به احساس نیازی که وجود داشت، در حوزه اجرا هم ورود کردیم. متأسفانه پیمانکاران، برنامه‌های زمان‌بندی را که از سوی شرکت ارائه می‌شد، به درستی اجرا نمی‌کردند و ما در این زمینه بسیار مشکل داشتیم ضمن اینکه کارهایشان مورد تأیید شرکت ما نبود، به همین دلیل مجبور شدیم خودمان یک تیم اجرایی هم تشکیل دهیم.
رئیس هیأت مدیره شرکت فنی و مهندسی نوفن تحکیم در ادامه با اشاره به برتری‌های سیلوهای بتنی نسبت به سیلوهای فلزی خاطرنشان کرد: اولین مزیتی که سیلوهای بتنی دارند، خارج نشدن ارز از کشور است بالاخص در شرایط بحرانی اقتصادی که کشور در حال حاضر دارد. دومین مزیتی که سیلوهای بتنی از آن برخوردارند، شرایط نگهداری گندم‌هاست که شرکت غله و خدمات بازرگانی اجاره‌بهای بیشتری برای ذخیره‌سازی در سیلوهای بتنی می‌پردازد ضمن اینکه اولویت ذخیره‌سازی را در سیلوهای بتنی قرار داده است.
شهیدی‌فر با بیان اینکه گندم‌ها مدت زمان بیشتری قابلیت نگهداری در سیلوهای بتنی دارند، ادامه داد: دیواره نازک سیلو در سازه‌های فلزی موجب انتقال حرارت به گندم‌ها خواهد شد اما سیلوهای بتنی با توجه به جداره 25 الی 30 سانتی‌متری که از آن برخوردارند، به گندم‌ها در مقابل دمای بیرونی مقاومت بیشتری می‌بخشند. به طوری که برخی سیلوداران به شرکت گزارش می‌دهند در فصول گرم سال در طول یک روز نیاز به هوادهی گندم‌ها بیش از یک ساعت نخواهد بود لذا با توجه به این مزیت، استفاده از حامل‌های انرژی برای سیلوداران بتنی به صرفه‌تر خواهد شد.
وی افزود: در سیلوهای بتنی امکان تخلیه از دیواره کناری سیلو وجود دارد که در سیلوهای فلزی ما چنین چیزی را نداریم حتی در زمان قطعی برق این دریچه‌ها به صورت خودکار باز می‌شوند و ما می‌توانیم گندم‌ها را به راحتی تخلیه کنیم.
رئیس هیأت مدیره شرکت فنی و مهندسی نوفن تحکیم با اشاره به استقامت و پایداری سیلوهای بتنی نسبت به سیلوهای فلزی خاطرنشان کرد: سیلوهای بتنی در مقابل سیلوهای فلزی استقامت و پایداری بیشتری دارند البته با توجه به اینکه سیلوهای فلزی وارداتی هستند، کنترل استاندارد آنها (به عنوان مثال استاندارد مقاومت در برابر زلزله) اندکی مشکل است اما در سیلوهای بتنی این استانداردها دقیق‌تر رعایت می‌شود.





 

 

                                     تاریخ:      يکشنبه ١٤ مرداد ١٣٩٧        ساعت:     ١٠:٠٤

 


خروج




دستورالعمل خرید توافقی گندم در سال۱۴۰۳ ابلاغ شد

دستورالعمل خرید گندم داخلی توسط بخش غیر دولتی (خرید توافقی) در سال ۱۴۰۳، برای اجرا در مراکز خرید ۳۱ استان کشور، توسط معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ابلاغ شد.

نرخ ارز

نرخ ارز    ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
usd دلار آمريکا ۴۲,۰۰۰ eq
gbp پوند انگليس ۵۲,۶۵۵ down
chf فرانک سويس ۴۷,۶۶۸ down
sek کرون سوئد ۴,۰۰۴ down
nok کرون نروژ ۳,۸۴۸ up
dkk کرون دانمارک ۶,۰۵۳ down
inr روپيه هند ۵۰۴ eq
aed درهم امارات ۱۱,۴۳۷ eq
kwd دينار کويت ۱۳۶,۱۷۲ up
pkr100 يکصد روپيه پاکستان ۱۴,۷۸۲ up
jpy100 یکصد ين ژاپن ۲۸,۹۸۷ up
hkd دلار هنگ کنگ ۵,۳۷۸ up
omr ريال عمان ۱۰۹,۰۹۲ up
cad دلار کانادا ۳۰,۸۸۸ down
nzd دلار نيوزيلند ۲۵,۶۹۰ down
zar راند ۲,۲۱۳ down
try لير ترکيه ۱,۴۵۰ down
rub روبل روسيه ۴۵۷ up
qar ريال قطر ۱۱,۵۳۹ eq
iqd100 يکصد دينار عراق ۳,۲۱۱ up
syp لير سوريه ۰۴ eq
aud دلار استراليا ۲۷,۵۸۵ up
sar ريال سعودی ۱۱,۲۰۰ down
bhd دينار بحرين ۱۱۱,۷۰۳ down
sgd دلار سنگاپور ۳۱,۲۹۸ down
bdt100 يکصد تاکای بنگلادش ۳۸,۱۸۰ up
lkr10 ده روپيه سريلانکا ۱,۲۸۴ down
mmk کيات ميانمار (برمه) ۲۰ eq
npr100 يکصد روپيه نپال ۳۱,۴۴۰ down
amd100 يکصد درام ارمنستان ۱۰,۴۶۰ down
lyd دينار ليبی ۸,۷۱۴ down
cny یوان چين ۵,۸۶۲ down
thb100 يکصد بات تايلند ۱۱۸,۲۱۹ down
myr رينگيت مالزی ۸,۹۹۹ up
krw1000 يک هزار وون کره جنوبی ۳۱,۸۳۷ down
jod دينار اردن ۵۹,۲۳۹ down
eur یورو ۴۵,۱۳۰ down
kzt100 يکصد تنگه قزاقستان ۹,۱۵۳ up
gel لاری گرجستان ۱۵,۷۶۱ up
idr1000 يک هزار روپیه اندونزی ۲,۶۹۹ down
afn افغانی افغانستان ۶۰۷ up
byn روبل جديد بلاروس ۱۲,۷۴۷ eq
azn منات آذربايجان ۲۴,۷۰۷ up
php100 يکصد پزوی فيليپين ۷۵,۶۴۸ down
tjs سومونی تاجيکستان ۳,۸۴۵ up
tmt منات جدید ترکمنستان ۱۱,۹۸۸ down
منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

گفتگو

کیفیت آرد ونان در استان مطلوب است مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان:
از سال ۸۸ تا کنون حتی یک ریال هم بابت طرح اجباری غنی‌سازی آرد با آهن دریافت نکردیم مدیرعامل کارخانه آرد فجر سنندج در گفت‌وگو با غلات نیوز:
ترویج فرهنگ نان کامل در جشنواره نان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان مطرح کرد:
اجرای طرح غنی‌سازی آرد و نان در سطح خراسان جنوبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:
نگران نانوایی های سوپر آزاد هستیم! مدیرعامل اتحادیه خبازان استان گلستان:
با اصلاح قیمت نان موافق هستیم استاندار همدان خبر داد:

نظرسنجی

دلیل استقبال مردم از نان سفید چیست؟

عدم آگاهی مردم
عدم تمایل نانوا به استفاده ار آرد تیره
صرفا زیبا بودن نان

.
.

 

صوتی

مرشد گوهر
اینستا
کارخانه آرد سپیدان
آرد سفید ارمغان
آرد جوانه
آرد جیرفت
طراوت میاندوآب
آرد بیژن بجنورد
شرکت توان الکترونیک
ماشین سازی لک
بهمنی
خوشه ذهاب
آرد سرچشمه شاهرود
سرو
بهنان
آرد گرگان
میلاد آذربایجان
شمس آذر
مرشدی
رفیعیان

گالری ویدئو آرشیو ...