طعم، مزیتی در فروش محصولات ارگانیک
اختصاصی/ طعم خوب به فاکتوری ارزشمند برای فروش محصولات ارگانیک تبدیل شده است. حدود دو دهه پیش، چیزی که در ذهن مصرفکنندگان وجود داشت، این بود که محصول ارگانیک طعمی به خوبی دیگر محصولات ندارد اما حالا بعد از تولیدات بسیار، طعم به ویژگی مثبت محصولات ارگانیک تبدیل شده و دلیل آن را شاید بتوان این ایده دانست که حالا به پروسه تولید این محصولات، توجه و دقت بیشتری شده و به این ترتیب محصول نهایی خوشمزهتری وارد بازار میشود.
تاریخ: شنبه ١٧ خرداد ١٣٩٩ ساعت: ١٠:٢٨
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|