مدیر کنترل کیفیت و مدیر آزمایشگاه شرکت آرد سپیدان در گفتوگو با غلات نیوز:
پایداری کیفیت، بیش از هر چیز اولویت ما است/ تلاش میکنیم مشتریانمان دغدغه کیفیت نداشته باشند
اختصاصی/ مهندس فرشاد کشاورز گفت: پایداری کیفیت و تولید آرد مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان، بیش از هرچیز اولویت شرکت آرد سپیدان است، از اینرو همواره سعی ما این است که آردی با کیفیت مطلوب و استاندارد تحویل مشتریان داده شود تا دغدغه تولید محصولی کیفی نداشته باشند. مدیر کنترل کیفیت و مسئول آزمایشگاه شرکت آرد سپیدان در گفتوگو با غلات نیوز با اشاره به اجرای طرح نان کامل در استان فارس اظهار کرد: بیشترین میزان مواد معدنی، املاح و ویتامینهای گروه B در نانهای سبوسدار وجود دارد و نانهای روشن فاقد آن هستند چراکه عمده املاح و ویتامینهای مهم در فرایند استحصال سبوس، از آرد جدا میشود.
کشاورز ادامه داد: در واقع در سیستم تولید آرد کامل، با توجه به اینکه صرفاً یک مرحله بوجاری صورت میگیرد، ضروری است که مدیران کنترل کیفیت واحدهای آسیابانی، نظارتی دقیقتر و حساستر داشته باشند تا آرد خروجی به لحاظ میکروبی، شیمیایی و سایر مشخصهها، استاندارد باشد.
مدیر کنترل کیفیت شرکت آرد سپیدان در ادامه گفت: علاوه بر رعایت پروسه استحصال آرد کامل، ضروری است که نانوایان در فرایند تولید این نوع نان، نکات لازم را مد نظر قرار دهند. رعایت میزان خواب خمیر، میزان آب مصرفی و میزان مصرف مشخص نمک در فرایند تولید نان کامل، بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت آرد سپیدان به منظور تضمین کیفیت و پایداری کیفی آرد تولیدی، در راستای احداث بیشترین ظرفیت ذخیرهسازی اقدام نموده است، خاطرنشان کرد: در فصل خرید تضمینی، مهمترین و حساسترین مرحله برای ما پیش از ورود گندم به کارخانه، انجام آزمایشهای مختلف است. درواقع مهمترین معیار، میزان رطوبت، میزان پروتئین و عدم آلودگی گندمها به آفات خواهد بود.
کشاورز ادامه داد: گندمهای ورودی به کارخانه بر اساس شاخصههای کیفی، جداسازی و در سیلوهای مختلف نگهداری میشود و در فرایند استحصال با درصد مناسب، اختلاط خواهد شد. در واقع مهمترین مسأله در اختلاط برای ما این است که کیفیت آرد در طول یک سال دچار تغییر و تحول نشود و مشتریان همواره آردی با ثبات کیفی از شرکت سپیدان تحویل بگیرند.
مدیر کنترل کیفیت شرکت آرد سپیدان بیان کرد: برای مجموعه ما بسیار مهم است که مشتریان در تولید محصولاتشان از لحاظ کیفیت آرد به عنوان مهمترین ماده اولیه، دغدغهای نداشته باشند، در همین راستا تعامل بسیار بالایی با مشتریانمان داریم و از طریق فرمهای خاص تحت عنوان نظرسنجی و شکایات با مشتریانمان در ارتباط هستیم. این فرمها با هر محموله ارسالی در اختیار نانوایان قرار میگیرند. واحد ارتباط با مشتری شرکت آرد سپیدان نیز در صورت انعکاس هرگونه شکایت و انتقاد احتمالی، مورد را سریعاً به واحد کنترل کیفیت انتقال میدهد و ما مشکل را بررسی نموده و راهکارهای لازم را ارائه خواهیم کرد.
تاریخ: دوشنبه ٢٢ اسفند ١٤٠١ ساعت: ١٣:٣٣
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|