صفحه اصلی > اخبار 


نسخه چاپي      ارسال به دوست



 Profitable Cakes

  کیک‌های سودآور

  مد نظر قرار دادن انتظاراتی که مشتریان و مصرف‌کنندگان از شما دارند، برای موفقیتتان ضروری است. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت باعث شده است که مصرف‌کنندگان به دنبال کیک‌های خاص با قیمت مناسب باشند.

            

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای حفظ سودمندی قنادیتان انجام دهید، محاسبه زمانی است که صرف تولید کیک می‌کنید. محاسبه زمان باید از آغاز کار یا همان دریافت سفارش از مشتری تا زمان تزئین کردن کیک صورت گیرد.
 وقتی می‌خواهید کیکی خیلی خوب و زیبا درست کنید، باید بدانید که هزینه‌های زیادی برایتان در بر خواهد داشت بنابراین باید مطابق با آن به تهیه مواد اولیه‌تان بپردازید. زمانی که در مورد یک کار خاص به مطالعه می‌پردازید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کارتان کسب کنید.

باید توجه داشته باشید که 5 عامل کلیدی روی سودآوری شما تأثیر خواهد گذاشت؛ انتخاب محصول، استراتژی قیمت‌گذاری، ابداعات محصول، زمینه رقابت و زمانی که برای کارتان صرف می‌کنید.
در دنیای تزئین کیک، بسیاری از مصرف‌کنندگان امروزی به دنبال تجربیاتی خاص هستند و تزئین کیک با استفاده از فوندانت‌های رول شده به حفظ موقعیت شما در رقابت کمک می‌کند. با اینکه کیک‌های سه بعدی در میان مصرف‌کنندگان بسیار شهرت دارند اما تولیدشان تلاش زیادی را می‌طلبد. یکی دیگر از کارهایی که قنادان می‌توانند انجام دهند، تمرکز روی کیک‌های دو بعدی است زیرا مشتریان کیک‌های خاص نیز می‌توانند راحت‌تر هزینه‌های آن را پرداخت کنند. برای تهیه کیک‌های دو بُعدی دو راه وجود دارد؛ روش اول اینکه کیک را به شکلی دو بُعدی درست کرده و آن را تزئین کنید و روش دیگر اینکه تکه‌های فوندانت را درست کرده سپس روی کیک قرار دهید.

چگونگی فروش کیک‌ها
درجه‌بندی و تفکیک قیمت‌ها پروسه‌ای است که به یک نانوایی خرده فروش اجازه می‌دهد سطح قیمت‌ها را بر اساس فاکتورهای گوناگون تغییر دهد.  درجه‌بندی قیمت‌ها بر اساس فاکتورهای گوناگون در میان قنادان رواج بسیاری یافته است. شما به عنوان یک قناد، قیمتی را برای کارهای پرهزینه‌، قیمتی را برای کارهای متوسط و قیمتی را برای کارهای متوسط رو به پایین خود تعیین نمایید یا اینکه با پیشنهاد دو نوع قیمت به مصرف‌کننده کار خود را آسان‌تر کنید.
صاحبان نانوایی‌ها اتفاق نظر دارند که با داشتن حق انتخاب، اکثر خریداران تمایل دارند از قیمت‌های میانی استفاده کنند. با پیشنهاد کیک‌هایی با قیمت بالا می‌توان مشتریان لوکس‌پسند را حفظ نمود و با داشتن کیک‌هایی با قیمت پایین نیز می‌توان حجم زیادی از مشتریان را به خود جلب کرد.
نکته دیگری که باید به عنوان یک قناد در نظر بگیرید این است که مواد مورد استفاده برای تزئین کیک نیز اهمیت زیادی دارد. مردم می‌خواهند انتخاب‌های خودشان را داشته باشند. استفاده از مغز آجیل‌ها یا مواد دیگر روی کیک‌ها، می‌تواند باعث تفاوت قیمت شود. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا قیمت محصولتان را افزایش داده و به این ترتیب سودآوری قنادیتان را بیشتر کنید.
قیمت‌های طبقه‌بندی شده علاوه بر خرده فروشی در دیگر جنبه‌های تجارتتان نیز تأثیر دارد.  برای مثال می‌توانیم به جشن‌های عروسی و کترینگ‌ها اشاره کنیم. کارشناسان کترینگ‌ها پیشنهاد می‌دهند که چندین گزینه را به مشتریانتان ارائه دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند. در منوی کترینگ‌ها تا حد ممکن دقیق باشید و مقدار، اندازه، طعم و قیمت را به درستی ذکر کنید زیرا مشتریان تمایلی به غافلگیر شدن ندارند.
داشتن پایین‌ترین نرخ برای تجارت‌های کوچک بهترین عملکرد نیست زیرا رقیبان بزرگ با سرمایه بیشتر و توانایی بهتر برای برآورده کردن هزینه‌ها، باعث نابودی تجارت‌های کوچکی می‌شوند که سعی دارند فقط روی قیمت به رقابت بپردازند. جلوگیری از استراتژی قیمت پایین با توجه کردن به نیاز بازار شروع می‌شود.
آنالیزهای رقابتی: فقط به قیمت‌های رقیبانتان نگاه نکنید زیرا برای موفق شدن باید به کل پکیج ارائه شده از سوی آنها توجه داشته باشید. اینکه آن‌ها چه سرویس‌هایی را ارائه داده و این سرویس‌ها مناسب چه گروهی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

سقف قیمت:  این قیمت، بالاترین قیمتی است که بازار می‌تواند داشته باشد. به تحقیق در میان کارشناسان و مشتریان بپردازید تا متوجه شوید محدودیت‌های قیمت‌گذاری در بازار چگونه است. شاید بالاترین قیمتی که در بازار می‌بینید، سقف قیمت نباشد.

قابلیت ارتجاعی قیمت‌ها: اگر نمی‌توانید چندان روی محصول و یا خدماتتان مانور قیمتی دهید، می‌توانید سقف بالاتری را برای قیمت محصولتان در نظر بگیرید. قابلیت ایجاد تغییر در قیمت‌ها به عواملی چون رقیب‌های محدود، انتظار خریدار از کیفیت و مشتریانی که صرفاً به دنبال قیمت پایین در صنعتتان نیستند، بستگی دارد.
زمانی که ساختار نیازهای موجود در صنعتتان را درک کردید، هزینه‌هایتان را مرور کرده و هدف‌های مناسب با وضعیت اقتصادیتان را معین کنید. بهتر است که تجارت‌های کوچک از به‌کارگیری استراتژی قیمت پایین خودداری کنند اما شرایطی مانند مبارزه بر سر قیمت هم وجود دارد که می‌تواند یک کمپانی را به جنگ پایین‌ترین قیمت بکشاند.


 

                                     تاریخ:      سه شنبه ١٠ بهمن ١٣٩٦        ساعت:     ١٠:٢٦

 


خروج




دستورالعمل خرید توافقی گندم در سال۱۴۰۳ ابلاغ شد

دستورالعمل خرید گندم داخلی توسط بخش غیر دولتی (خرید توافقی) در سال ۱۴۰۳، برای اجرا در مراکز خرید ۳۱ استان کشور، توسط معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ابلاغ شد.

نرخ ارز

نرخ ارز    ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
usd دلار آمريکا ۴۲,۰۰۰ eq
gbp پوند انگليس ۵۲,۶۵۵ down
chf فرانک سويس ۴۷,۶۶۸ down
sek کرون سوئد ۴,۰۰۴ down
nok کرون نروژ ۳,۸۴۸ up
dkk کرون دانمارک ۶,۰۵۳ down
inr روپيه هند ۵۰۴ eq
aed درهم امارات ۱۱,۴۳۷ eq
kwd دينار کويت ۱۳۶,۱۷۲ up
pkr100 يکصد روپيه پاکستان ۱۴,۷۸۲ up
jpy100 یکصد ين ژاپن ۲۸,۹۸۷ up
hkd دلار هنگ کنگ ۵,۳۷۸ up
omr ريال عمان ۱۰۹,۰۹۲ up
cad دلار کانادا ۳۰,۸۸۸ down
nzd دلار نيوزيلند ۲۵,۶۹۰ down
zar راند ۲,۲۱۳ down
try لير ترکيه ۱,۴۵۰ down
rub روبل روسيه ۴۵۷ up
qar ريال قطر ۱۱,۵۳۹ eq
iqd100 يکصد دينار عراق ۳,۲۱۱ up
syp لير سوريه ۰۴ eq
aud دلار استراليا ۲۷,۵۸۵ up
sar ريال سعودی ۱۱,۲۰۰ down
bhd دينار بحرين ۱۱۱,۷۰۳ down
sgd دلار سنگاپور ۳۱,۲۹۸ down
bdt100 يکصد تاکای بنگلادش ۳۸,۱۸۰ up
lkr10 ده روپيه سريلانکا ۱,۲۸۴ down
mmk کيات ميانمار (برمه) ۲۰ eq
npr100 يکصد روپيه نپال ۳۱,۴۴۰ down
amd100 يکصد درام ارمنستان ۱۰,۴۶۰ down
lyd دينار ليبی ۸,۷۱۴ down
cny یوان چين ۵,۸۶۲ down
thb100 يکصد بات تايلند ۱۱۸,۲۱۹ down
myr رينگيت مالزی ۸,۹۹۹ up
krw1000 يک هزار وون کره جنوبی ۳۱,۸۳۷ down
jod دينار اردن ۵۹,۲۳۹ down
eur یورو ۴۵,۱۳۰ down
kzt100 يکصد تنگه قزاقستان ۹,۱۵۳ up
gel لاری گرجستان ۱۵,۷۶۱ up
idr1000 يک هزار روپیه اندونزی ۲,۶۹۹ down
afn افغانی افغانستان ۶۰۷ up
byn روبل جديد بلاروس ۱۲,۷۴۷ eq
azn منات آذربايجان ۲۴,۷۰۷ up
php100 يکصد پزوی فيليپين ۷۵,۶۴۸ down
tjs سومونی تاجيکستان ۳,۸۴۵ up
tmt منات جدید ترکمنستان ۱۱,۹۸۸ down
منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

گفتگو

کیفیت آرد ونان در استان مطلوب است مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان:
از سال ۸۸ تا کنون حتی یک ریال هم بابت طرح اجباری غنی‌سازی آرد با آهن دریافت نکردیم مدیرعامل کارخانه آرد فجر سنندج در گفت‌وگو با غلات نیوز:
ترویج فرهنگ نان کامل در جشنواره نان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان مطرح کرد:
اجرای طرح غنی‌سازی آرد و نان در سطح خراسان جنوبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:
نگران نانوایی های سوپر آزاد هستیم! مدیرعامل اتحادیه خبازان استان گلستان:
با اصلاح قیمت نان موافق هستیم استاندار همدان خبر داد:

نظرسنجی

دلیل استقبال مردم از نان سفید چیست؟

عدم آگاهی مردم
عدم تمایل نانوا به استفاده ار آرد تیره
صرفا زیبا بودن نان

.
.

 

صوتی

مرشد گوهر
اینستا
کارخانه آرد سپیدان
آرد سفید ارمغان
آرد جوانه
آرد جیرفت
طراوت میاندوآب
آرد بیژن بجنورد
شرکت توان الکترونیک
ماشین سازی لک
بهمنی
خوشه ذهاب
آرد سرچشمه شاهرود
سرو
بهنان
آرد گرگان
میلاد آذربایجان
شمس آذر
مرشدی
رفیعیان

گالری ویدئو آرشیو ...