صفحه اصلی > اخبار 


نسخه چاپي      ارسال به دوست



 Profitable Cakes

  کیک‌های سودآور

  مد نظر قرار دادن انتظاراتی که مشتریان و مصرف‌کنندگان از شما دارند، برای موفقیتتان ضروری است. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت باعث شده است که مصرف‌کنندگان به دنبال کیک‌های خاص با قیمت مناسب باشند.

            

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای حفظ سودمندی قنادیتان انجام دهید، محاسبه زمانی است که صرف تولید کیک می‌کنید. محاسبه زمان باید از آغاز کار یا همان دریافت سفارش از مشتری تا زمان تزئین کردن کیک صورت گیرد.
 وقتی می‌خواهید کیکی خیلی خوب و زیبا درست کنید، باید بدانید که هزینه‌های زیادی برایتان در بر خواهد داشت بنابراین باید مطابق با آن به تهیه مواد اولیه‌تان بپردازید. زمانی که در مورد یک کار خاص به مطالعه می‌پردازید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کارتان کسب کنید.

باید توجه داشته باشید که 5 عامل کلیدی روی سودآوری شما تأثیر خواهد گذاشت؛ انتخاب محصول، استراتژی قیمت‌گذاری، ابداعات محصول، زمینه رقابت و زمانی که برای کارتان صرف می‌کنید.
در دنیای تزئین کیک، بسیاری از مصرف‌کنندگان امروزی به دنبال تجربیاتی خاص هستند و تزئین کیک با استفاده از فوندانت‌های رول شده به حفظ موقعیت شما در رقابت کمک می‌کند. با اینکه کیک‌های سه بعدی در میان مصرف‌کنندگان بسیار شهرت دارند اما تولیدشان تلاش زیادی را می‌طلبد. یکی دیگر از کارهایی که قنادان می‌توانند انجام دهند، تمرکز روی کیک‌های دو بعدی است زیرا مشتریان کیک‌های خاص نیز می‌توانند راحت‌تر هزینه‌های آن را پرداخت کنند. برای تهیه کیک‌های دو بُعدی دو راه وجود دارد؛ روش اول اینکه کیک را به شکلی دو بُعدی درست کرده و آن را تزئین کنید و روش دیگر اینکه تکه‌های فوندانت را درست کرده سپس روی کیک قرار دهید.

چگونگی فروش کیک‌ها
درجه‌بندی و تفکیک قیمت‌ها پروسه‌ای است که به یک نانوایی خرده فروش اجازه می‌دهد سطح قیمت‌ها را بر اساس فاکتورهای گوناگون تغییر دهد.  درجه‌بندی قیمت‌ها بر اساس فاکتورهای گوناگون در میان قنادان رواج بسیاری یافته است. شما به عنوان یک قناد، قیمتی را برای کارهای پرهزینه‌، قیمتی را برای کارهای متوسط و قیمتی را برای کارهای متوسط رو به پایین خود تعیین نمایید یا اینکه با پیشنهاد دو نوع قیمت به مصرف‌کننده کار خود را آسان‌تر کنید.
صاحبان نانوایی‌ها اتفاق نظر دارند که با داشتن حق انتخاب، اکثر خریداران تمایل دارند از قیمت‌های میانی استفاده کنند. با پیشنهاد کیک‌هایی با قیمت بالا می‌توان مشتریان لوکس‌پسند را حفظ نمود و با داشتن کیک‌هایی با قیمت پایین نیز می‌توان حجم زیادی از مشتریان را به خود جلب کرد.
نکته دیگری که باید به عنوان یک قناد در نظر بگیرید این است که مواد مورد استفاده برای تزئین کیک نیز اهمیت زیادی دارد. مردم می‌خواهند انتخاب‌های خودشان را داشته باشند. استفاده از مغز آجیل‌ها یا مواد دیگر روی کیک‌ها، می‌تواند باعث تفاوت قیمت شود. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا قیمت محصولتان را افزایش داده و به این ترتیب سودآوری قنادیتان را بیشتر کنید.
قیمت‌های طبقه‌بندی شده علاوه بر خرده فروشی در دیگر جنبه‌های تجارتتان نیز تأثیر دارد.  برای مثال می‌توانیم به جشن‌های عروسی و کترینگ‌ها اشاره کنیم. کارشناسان کترینگ‌ها پیشنهاد می‌دهند که چندین گزینه را به مشتریانتان ارائه دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند. در منوی کترینگ‌ها تا حد ممکن دقیق باشید و مقدار، اندازه، طعم و قیمت را به درستی ذکر کنید زیرا مشتریان تمایلی به غافلگیر شدن ندارند.
داشتن پایین‌ترین نرخ برای تجارت‌های کوچک بهترین عملکرد نیست زیرا رقیبان بزرگ با سرمایه بیشتر و توانایی بهتر برای برآورده کردن هزینه‌ها، باعث نابودی تجارت‌های کوچکی می‌شوند که سعی دارند فقط روی قیمت به رقابت بپردازند. جلوگیری از استراتژی قیمت پایین با توجه کردن به نیاز بازار شروع می‌شود.
آنالیزهای رقابتی: فقط به قیمت‌های رقیبانتان نگاه نکنید زیرا برای موفق شدن باید به کل پکیج ارائه شده از سوی آنها توجه داشته باشید. اینکه آن‌ها چه سرویس‌هایی را ارائه داده و این سرویس‌ها مناسب چه گروهی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

سقف قیمت:  این قیمت، بالاترین قیمتی است که بازار می‌تواند داشته باشد. به تحقیق در میان کارشناسان و مشتریان بپردازید تا متوجه شوید محدودیت‌های قیمت‌گذاری در بازار چگونه است. شاید بالاترین قیمتی که در بازار می‌بینید، سقف قیمت نباشد.

قابلیت ارتجاعی قیمت‌ها: اگر نمی‌توانید چندان روی محصول و یا خدماتتان مانور قیمتی دهید، می‌توانید سقف بالاتری را برای قیمت محصولتان در نظر بگیرید. قابلیت ایجاد تغییر در قیمت‌ها به عواملی چون رقیب‌های محدود، انتظار خریدار از کیفیت و مشتریانی که صرفاً به دنبال قیمت پایین در صنعتتان نیستند، بستگی دارد.
زمانی که ساختار نیازهای موجود در صنعتتان را درک کردید، هزینه‌هایتان را مرور کرده و هدف‌های مناسب با وضعیت اقتصادیتان را معین کنید. بهتر است که تجارت‌های کوچک از به‌کارگیری استراتژی قیمت پایین خودداری کنند اما شرایطی مانند مبارزه بر سر قیمت هم وجود دارد که می‌تواند یک کمپانی را به جنگ پایین‌ترین قیمت بکشاند.


 

                                     تاریخ:      سه شنبه ١٠ بهمن ١٣٩٦        ساعت:     ١٠:٢٦

 


خروج




ایران بازار آرد عراق را تسخیر می کند

در پی توافق گندمی که میان ایران و روسیه به امضا رسیده است به نظر می رسد تهران دورنمای حضور در بازار آرد عراق را برای خود بسیار روشن می بیند.

نرخ ارز

نرخ ارز    ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
usd دلار آمريکا ۳۷,۱۷۵ up
gbp پوند انگليس ۵۱,۹۹۲ down
chf فرانک سويس ۳۹,۶۷۱ down
sek کرون سوئد ۴,۵۸۷ down
nok کرون نروژ ۴,۷۳۴ down
dkk کرون دانمارک ۶,۱۵۶ down
inr روپيه هند ۵۷۴ down
aed درهم امارات ۱۰,۱۲۳ up
kwd دينار کويت ۱۲۳,۶۲۸ down
pkr100 يکصد روپيه پاکستان ۳۳,۵۶۲ down
jpy100 یکصد ين ژاپن ۳۴,۵۱۵ down
hkd دلار هنگ کنگ ۴,۷۵۲ up
omr ريال عمان ۹۶,۶۸۵ up
cad دلار کانادا ۲۹,۳۶۸ down
zar راند ۳,۱۶۰ down
try لير ترکيه ۹,۷۶۷ down
rub روبل روسيه ۶۵۸ down
qar ريال قطر ۱۰,۲۱۳ up
iqd100 يکصد دينار عراق ۳,۱۳۸ up
syp لير سوريه ۷۳ eq
aud دلار استراليا ۲۹,۲۰۴ down
sar ريال سعودی ۹,۹۱۴ up
bhd دينار بحرين ۹۸,۸۷۰ up
sgd دلار سنگاپور ۲۸,۱۷۴ down
lkr10 ده روپيه سريلانکا ۲,۳۹۲ down
npr100 يکصد روپيه نپال ۳۵,۶۸۸ down
amd100 يکصد درام ارمنستان ۷,۷۳۶ up
lyd دينار ليبی ۲۷,۹۵۸ down
cny یوان چين ۵,۸۶۲ up
thb100 يکصد بات تايلند ۱۱۷,۹۵۷ down
myr رينگيت مالزی ۹,۵۱۰ down
krw1000 يک هزار وون کره جنوبی ۳۴,۵۸۷ down
eur یورو ۴۵,۸۴۱ down
kzt100 يکصد تنگه قزاقستان ۱۱,۶۲۱ down
afn افغانی افغانستان ۵۳۹ eq
byn روبل جديد بلاروس ۱۹,۰۱۶ up
azn منات آذربايجان ۲۱,۸۶۷ up
tjs سومونی تاجيکستان ۴,۲۱۳ up
vef بوليوار جديد ونزوئلا ۳,۷۲۳ up
منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

گفتگو

شیرینی در ایام نوروز گران نمی‌شود رئیس اتحادیه قنادان تهران:
آکادمی ملی نان ایران از لحاظ فرهنگی، روانی و تکنیکی به نانوایان کمک می‌کند رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان:
باید روی کیفیت نان در ایران کار شود مربی آکادمی ملی نان ایران در گفت‌وگو با غلات نیوز:
تولید کیک سبوس‌دار تخمیری به همت مجموعه نان آوران مدیرعامل شرکت نان‌آوران مدیترانه مطرح کرد:
مراکز خرید گندم باید تجهیز شوند مسئول آزمایشگاه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

نظرسنجی

دلیل استقبال مردم از نان سفید چیست؟

عدم آگاهی مردم
عدم تمایل نانوا به استفاده ار آرد تیره
صرفا زیبا بودن نان

 

صوتی

آرد زرین خوشه
کارخانه آرد آذر غله
ماشین سازی مرشد گوهر
گروه صنعتی بهمنی
نان سحر
کارخانه آرد کرج کردان
آرد اتحاد
بهبود دهنده رازی
ارد جوانه شوشتر