صفحه اصلی > اخبار 


نسخه چاپي      ارسال به دوست



 Profitable Cakes

  کیک‌های سودآور

  مد نظر قرار دادن انتظاراتی که مشتریان و مصرف‌کنندگان از شما دارند، برای موفقیتتان ضروری است. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت باعث شده است که مصرف‌کنندگان به دنبال کیک‌های خاص با قیمت مناسب باشند.

            

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای حفظ سودمندی قنادیتان انجام دهید، محاسبه زمانی است که صرف تولید کیک می‌کنید. محاسبه زمان باید از آغاز کار یا همان دریافت سفارش از مشتری تا زمان تزئین کردن کیک صورت گیرد.
 وقتی می‌خواهید کیکی خیلی خوب و زیبا درست کنید، باید بدانید که هزینه‌های زیادی برایتان در بر خواهد داشت بنابراین باید مطابق با آن به تهیه مواد اولیه‌تان بپردازید. زمانی که در مورد یک کار خاص به مطالعه می‌پردازید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کارتان کسب کنید.

باید توجه داشته باشید که 5 عامل کلیدی روی سودآوری شما تأثیر خواهد گذاشت؛ انتخاب محصول، استراتژی قیمت‌گذاری، ابداعات محصول، زمینه رقابت و زمانی که برای کارتان صرف می‌کنید.
در دنیای تزئین کیک، بسیاری از مصرف‌کنندگان امروزی به دنبال تجربیاتی خاص هستند و تزئین کیک با استفاده از فوندانت‌های رول شده به حفظ موقعیت شما در رقابت کمک می‌کند. با اینکه کیک‌های سه بعدی در میان مصرف‌کنندگان بسیار شهرت دارند اما تولیدشان تلاش زیادی را می‌طلبد. یکی دیگر از کارهایی که قنادان می‌توانند انجام دهند، تمرکز روی کیک‌های دو بعدی است زیرا مشتریان کیک‌های خاص نیز می‌توانند راحت‌تر هزینه‌های آن را پرداخت کنند. برای تهیه کیک‌های دو بُعدی دو راه وجود دارد؛ روش اول اینکه کیک را به شکلی دو بُعدی درست کرده و آن را تزئین کنید و روش دیگر اینکه تکه‌های فوندانت را درست کرده سپس روی کیک قرار دهید.

چگونگی فروش کیک‌ها
درجه‌بندی و تفکیک قیمت‌ها پروسه‌ای است که به یک نانوایی خرده فروش اجازه می‌دهد سطح قیمت‌ها را بر اساس فاکتورهای گوناگون تغییر دهد.  درجه‌بندی قیمت‌ها بر اساس فاکتورهای گوناگون در میان قنادان رواج بسیاری یافته است. شما به عنوان یک قناد، قیمتی را برای کارهای پرهزینه‌، قیمتی را برای کارهای متوسط و قیمتی را برای کارهای متوسط رو به پایین خود تعیین نمایید یا اینکه با پیشنهاد دو نوع قیمت به مصرف‌کننده کار خود را آسان‌تر کنید.
صاحبان نانوایی‌ها اتفاق نظر دارند که با داشتن حق انتخاب، اکثر خریداران تمایل دارند از قیمت‌های میانی استفاده کنند. با پیشنهاد کیک‌هایی با قیمت بالا می‌توان مشتریان لوکس‌پسند را حفظ نمود و با داشتن کیک‌هایی با قیمت پایین نیز می‌توان حجم زیادی از مشتریان را به خود جلب کرد.
نکته دیگری که باید به عنوان یک قناد در نظر بگیرید این است که مواد مورد استفاده برای تزئین کیک نیز اهمیت زیادی دارد. مردم می‌خواهند انتخاب‌های خودشان را داشته باشند. استفاده از مغز آجیل‌ها یا مواد دیگر روی کیک‌ها، می‌تواند باعث تفاوت قیمت شود. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا قیمت محصولتان را افزایش داده و به این ترتیب سودآوری قنادیتان را بیشتر کنید.
قیمت‌های طبقه‌بندی شده علاوه بر خرده فروشی در دیگر جنبه‌های تجارتتان نیز تأثیر دارد.  برای مثال می‌توانیم به جشن‌های عروسی و کترینگ‌ها اشاره کنیم. کارشناسان کترینگ‌ها پیشنهاد می‌دهند که چندین گزینه را به مشتریانتان ارائه دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند. در منوی کترینگ‌ها تا حد ممکن دقیق باشید و مقدار، اندازه، طعم و قیمت را به درستی ذکر کنید زیرا مشتریان تمایلی به غافلگیر شدن ندارند.
داشتن پایین‌ترین نرخ برای تجارت‌های کوچک بهترین عملکرد نیست زیرا رقیبان بزرگ با سرمایه بیشتر و توانایی بهتر برای برآورده کردن هزینه‌ها، باعث نابودی تجارت‌های کوچکی می‌شوند که سعی دارند فقط روی قیمت به رقابت بپردازند. جلوگیری از استراتژی قیمت پایین با توجه کردن به نیاز بازار شروع می‌شود.
آنالیزهای رقابتی: فقط به قیمت‌های رقیبانتان نگاه نکنید زیرا برای موفق شدن باید به کل پکیج ارائه شده از سوی آنها توجه داشته باشید. اینکه آن‌ها چه سرویس‌هایی را ارائه داده و این سرویس‌ها مناسب چه گروهی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

سقف قیمت:  این قیمت، بالاترین قیمتی است که بازار می‌تواند داشته باشد. به تحقیق در میان کارشناسان و مشتریان بپردازید تا متوجه شوید محدودیت‌های قیمت‌گذاری در بازار چگونه است. شاید بالاترین قیمتی که در بازار می‌بینید، سقف قیمت نباشد.

قابلیت ارتجاعی قیمت‌ها: اگر نمی‌توانید چندان روی محصول و یا خدماتتان مانور قیمتی دهید، می‌توانید سقف بالاتری را برای قیمت محصولتان در نظر بگیرید. قابلیت ایجاد تغییر در قیمت‌ها به عواملی چون رقیب‌های محدود، انتظار خریدار از کیفیت و مشتریانی که صرفاً به دنبال قیمت پایین در صنعتتان نیستند، بستگی دارد.
زمانی که ساختار نیازهای موجود در صنعتتان را درک کردید، هزینه‌هایتان را مرور کرده و هدف‌های مناسب با وضعیت اقتصادیتان را معین کنید. بهتر است که تجارت‌های کوچک از به‌کارگیری استراتژی قیمت پایین خودداری کنند اما شرایطی مانند مبارزه بر سر قیمت هم وجود دارد که می‌تواند یک کمپانی را به جنگ پایین‌ترین قیمت بکشاند.


 

                                     تاریخ:      سه شنبه ١٠ بهمن ١٣٩٦        ساعت:     ١٠:٢٦

 


خروج




صادرات گندم از محل تولید داخل ممنوع است

اختصاصی/ حسن عباسی معروفان گفت: از ابتدای سال جاری صادرات گندم از محل تولید داخل ممنوع است و صادرات آرد صرفا از محل گندم ورود موقت انجام می شود.

نرخ ارز

نرخ ارز    ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
usd دلار آمريکا ۴۲,۰۰۰ eq
gbp پوند انگليس ۵۵,۰۳۷ up
chf فرانک سويس ۴۳,۴۷۱ down
sek کرون سوئد ۴,۷۷۴ down
nok کرون نروژ ۵,۱۵۸ up
dkk کرون دانمارک ۶,۶۱۳ up
inr روپيه هند ۵۷۷ down
aed درهم امارات ۱۱,۴۳۷ eq
kwd دينار کويت ۱۳۸,۶۵۶ up
pkr100 يکصد روپيه پاکستان ۳۴,۰۲۲ up
jpy100 یکصد ين ژاپن ۳۷,۲۱۰ down
hkd دلار هنگ کنگ ۵,۳۷۶ down
omr ريال عمان ۱۰۹,۲۳۲ up
cad دلار کانادا ۳۲,۴۰۲ down
zar راند ۲,۹۲۳ down
try لير ترکيه ۶,۸۱۲ up
rub روبل روسيه ۶۳۸ up
qar ريال قطر ۱۱,۵۳۹ eq
iqd100 يکصد دينار عراق ۳,۵۱۸ down
syp لير سوريه ۸۲ eq
aud دلار استراليا ۳۰,۴۰۰ down
sar ريال سعودی ۱۱,۲۰۱ up
bhd دينار بحرين ۱۱۱,۷۰۴ up
sgd دلار سنگاپور ۳۰,۷۴۳ up
lkr10 ده روپيه سريلانکا ۲,۴۹۱ eq
npr100 يکصد روپيه نپال ۳۵,۸۷۹ down
amd100 يکصد درام ارمنستان ۸,۷۰۹ up
lyd دينار ليبی ۳۰,۴۷۷ down
cny یوان چين ۶,۱۲۰ down
thb100 يکصد بات تايلند ۱۲۹,۳۹۹ up
myr رينگيت مالزی ۱۰,۱۵۹ down
krw1000 يک هزار وون کره جنوبی ۳۷,۵۱۱ down
eur یورو ۴۹,۳۱۷ up
kzt100 يکصد تنگه قزاقستان ۱۱,۸۵۰ up
afn افغانی افغانستان ۵۵۸ eq
byn روبل جديد بلاروس ۲۰,۱۷۲ up
azn منات آذربايجان ۲۴,۷۵۵ up
tjs سومونی تاجيکستان ۴,۴۵۹ up
vef بوليوار جديد ونزوئلا ۴,۲۰۶ eq
منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

گفتگو

همدان و کرمانشاه در دستور کار اتصال به حمل ریلی / افزایش 32 درصدی حمل ریلی گندم در سال جاری مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی مطرح کرد:
افزایش کیفیت گندم در فصل خرید امسال مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی مطرح کرد:
دولت به جای سنگ‌اندازی، موازی با ما گام بردارد رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم:
معرفی ارقام جدید بذر کیفی در استان گلستان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان گلستان:
نظارت های ویژه و مستمری بر تولید آرد گلستان داریم معاون سازمان غذا و داروی استان گلستان:
واگذاری شرکت‌های غله به بخش خصوصی، شتاب‌زده و بدون مقدمه صورت گرفت مسئول شرکت بازرگانی دولتی ایران، نمایندگی همدان:

نظرسنجی

دلیل استقبال مردم از نان سفید چیست؟

عدم آگاهی مردم
عدم تمایل نانوا به استفاده ار آرد تیره
صرفا زیبا بودن نان

 

صوتی

آرد زرین خوشه
جشنواره عکس خوشه
آذر غله
گروه صنعتی بهمنی
نان سحر
کارخانه آرد کرج کردان
خبرنگار
بهبود دهنده رازی
ارد جوانه شوشتر