صفحه اصلی > اخبار 


نسخه چاپي      ارسال به دوست



 Profitable Cakes

  کیک‌های سودآور

  مد نظر قرار دادن انتظاراتی که مشتریان و مصرف‌کنندگان از شما دارند، برای موفقیتتان ضروری است. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت باعث شده است که مصرف‌کنندگان به دنبال کیک‌های خاص با قیمت مناسب باشند.

            

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای حفظ سودمندی قنادیتان انجام دهید، محاسبه زمانی است که صرف تولید کیک می‌کنید. محاسبه زمان باید از آغاز کار یا همان دریافت سفارش از مشتری تا زمان تزئین کردن کیک صورت گیرد.
 وقتی می‌خواهید کیکی خیلی خوب و زیبا درست کنید، باید بدانید که هزینه‌های زیادی برایتان در بر خواهد داشت بنابراین باید مطابق با آن به تهیه مواد اولیه‌تان بپردازید. زمانی که در مورد یک کار خاص به مطالعه می‌پردازید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کارتان کسب کنید.

باید توجه داشته باشید که 5 عامل کلیدی روی سودآوری شما تأثیر خواهد گذاشت؛ انتخاب محصول، استراتژی قیمت‌گذاری، ابداعات محصول، زمینه رقابت و زمانی که برای کارتان صرف می‌کنید.
در دنیای تزئین کیک، بسیاری از مصرف‌کنندگان امروزی به دنبال تجربیاتی خاص هستند و تزئین کیک با استفاده از فوندانت‌های رول شده به حفظ موقعیت شما در رقابت کمک می‌کند. با اینکه کیک‌های سه بعدی در میان مصرف‌کنندگان بسیار شهرت دارند اما تولیدشان تلاش زیادی را می‌طلبد. یکی دیگر از کارهایی که قنادان می‌توانند انجام دهند، تمرکز روی کیک‌های دو بعدی است زیرا مشتریان کیک‌های خاص نیز می‌توانند راحت‌تر هزینه‌های آن را پرداخت کنند. برای تهیه کیک‌های دو بُعدی دو راه وجود دارد؛ روش اول اینکه کیک را به شکلی دو بُعدی درست کرده و آن را تزئین کنید و روش دیگر اینکه تکه‌های فوندانت را درست کرده سپس روی کیک قرار دهید.

چگونگی فروش کیک‌ها
درجه‌بندی و تفکیک قیمت‌ها پروسه‌ای است که به یک نانوایی خرده فروش اجازه می‌دهد سطح قیمت‌ها را بر اساس فاکتورهای گوناگون تغییر دهد.  درجه‌بندی قیمت‌ها بر اساس فاکتورهای گوناگون در میان قنادان رواج بسیاری یافته است. شما به عنوان یک قناد، قیمتی را برای کارهای پرهزینه‌، قیمتی را برای کارهای متوسط و قیمتی را برای کارهای متوسط رو به پایین خود تعیین نمایید یا اینکه با پیشنهاد دو نوع قیمت به مصرف‌کننده کار خود را آسان‌تر کنید.
صاحبان نانوایی‌ها اتفاق نظر دارند که با داشتن حق انتخاب، اکثر خریداران تمایل دارند از قیمت‌های میانی استفاده کنند. با پیشنهاد کیک‌هایی با قیمت بالا می‌توان مشتریان لوکس‌پسند را حفظ نمود و با داشتن کیک‌هایی با قیمت پایین نیز می‌توان حجم زیادی از مشتریان را به خود جلب کرد.
نکته دیگری که باید به عنوان یک قناد در نظر بگیرید این است که مواد مورد استفاده برای تزئین کیک نیز اهمیت زیادی دارد. مردم می‌خواهند انتخاب‌های خودشان را داشته باشند. استفاده از مغز آجیل‌ها یا مواد دیگر روی کیک‌ها، می‌تواند باعث تفاوت قیمت شود. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا قیمت محصولتان را افزایش داده و به این ترتیب سودآوری قنادیتان را بیشتر کنید.
قیمت‌های طبقه‌بندی شده علاوه بر خرده فروشی در دیگر جنبه‌های تجارتتان نیز تأثیر دارد.  برای مثال می‌توانیم به جشن‌های عروسی و کترینگ‌ها اشاره کنیم. کارشناسان کترینگ‌ها پیشنهاد می‌دهند که چندین گزینه را به مشتریانتان ارائه دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند. در منوی کترینگ‌ها تا حد ممکن دقیق باشید و مقدار، اندازه، طعم و قیمت را به درستی ذکر کنید زیرا مشتریان تمایلی به غافلگیر شدن ندارند.
داشتن پایین‌ترین نرخ برای تجارت‌های کوچک بهترین عملکرد نیست زیرا رقیبان بزرگ با سرمایه بیشتر و توانایی بهتر برای برآورده کردن هزینه‌ها، باعث نابودی تجارت‌های کوچکی می‌شوند که سعی دارند فقط روی قیمت به رقابت بپردازند. جلوگیری از استراتژی قیمت پایین با توجه کردن به نیاز بازار شروع می‌شود.
آنالیزهای رقابتی: فقط به قیمت‌های رقیبانتان نگاه نکنید زیرا برای موفق شدن باید به کل پکیج ارائه شده از سوی آنها توجه داشته باشید. اینکه آن‌ها چه سرویس‌هایی را ارائه داده و این سرویس‌ها مناسب چه گروهی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

سقف قیمت:  این قیمت، بالاترین قیمتی است که بازار می‌تواند داشته باشد. به تحقیق در میان کارشناسان و مشتریان بپردازید تا متوجه شوید محدودیت‌های قیمت‌گذاری در بازار چگونه است. شاید بالاترین قیمتی که در بازار می‌بینید، سقف قیمت نباشد.

قابلیت ارتجاعی قیمت‌ها: اگر نمی‌توانید چندان روی محصول و یا خدماتتان مانور قیمتی دهید، می‌توانید سقف بالاتری را برای قیمت محصولتان در نظر بگیرید. قابلیت ایجاد تغییر در قیمت‌ها به عواملی چون رقیب‌های محدود، انتظار خریدار از کیفیت و مشتریانی که صرفاً به دنبال قیمت پایین در صنعتتان نیستند، بستگی دارد.
زمانی که ساختار نیازهای موجود در صنعتتان را درک کردید، هزینه‌هایتان را مرور کرده و هدف‌های مناسب با وضعیت اقتصادیتان را معین کنید. بهتر است که تجارت‌های کوچک از به‌کارگیری استراتژی قیمت پایین خودداری کنند اما شرایطی مانند مبارزه بر سر قیمت هم وجود دارد که می‌تواند یک کمپانی را به جنگ پایین‌ترین قیمت بکشاند.


 

                                     تاریخ:      سه شنبه ١٠ بهمن ١٣٩٦        ساعت:     ١٠:٢٦

 


خروج




تصمیم‌گیری درباره قیمت نان، بعد از ماه رمضان

باتوجه به اینکه نانوایان نسبت به عدم تغییر قیمت نان طی چهار سال گذشته اعتراض دارند، معاون وزیر کشاورزی از تصمیم‌گیری برای اعمال تغییر در قیمت نان پس از ماه رمضان خبر داد.

نرخ ارز

نرخ ارز    ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
usd دلار آمريکا ۴۲,۰۸۰ up
gbp پوند انگليس ۵۶,۴۲۵ down
chf فرانک سويس ۴۲,۳۸۶ up
sek کرون سوئد ۴,۸۳۴ down
nok کرون نروژ ۵,۲۰۸ down
dkk کرون دانمارک ۶,۶۴۱ down
inr روپيه هند ۶۱۷ down
aed درهم امارات ۱۱,۴۵۸ up
kwd دينار کويت ۱۳۹,۰۰۹ up
pkr100 يکصد روپيه پاکستان ۳۶,۴۰۱ up
jpy100 یکصد ين ژاپن ۳۸,۰۹۷ up
hkd دلار هنگ کنگ ۵,۳۶۱ up
omr ريال عمان ۱۰۹,۴۳۶ up
cad دلار کانادا ۳۲,۷۳۴ down
zar راند ۳,۳۳۴ up
try لير ترکيه ۸,۸۳۵ down
rub روبل روسيه ۶۸۶ up
qar ريال قطر ۱۱,۵۶۰ up
iqd100 يکصد دينار عراق ۳,۵۵۱ up
syp لير سوريه ۸۲ eq
aud دلار استراليا ۳۱,۷۳۵ down
sar ريال سعودی ۱۱,۲۲۱ up
bhd دينار بحرين ۱۱۱,۹۱۲ up
sgd دلار سنگاپور ۳۱,۳۷۴ down
lkr10 ده روپيه سريلانکا ۲,۶۶۵ up
npr100 يکصد روپيه نپال ۳۸,۳۳۶ down
amd100 يکصد درام ارمنستان ۸,۷۱۸ up
lyd دينار ليبی ۳۰,۸۸۴ down
cny یوان چين ۶,۶۰۲ up
thb100 يکصد بات تايلند ۱۳۱,۲۳۷ up
myr رينگيت مالزی ۱۰,۵۸۵ up
krw1000 يک هزار وون کره جنوبی ۳۸,۹۹۱ down
eur یورو ۴۹,۴۶۶ down
kzt100 يکصد تنگه قزاقستان ۱۲,۸۷۱ up
afn افغانی افغانستان ۵۸۹ eq
byn روبل جديد بلاروس ۲۱,۱۹۹ up
azn منات آذربايجان ۲۴,۷۵۲ up
tjs سومونی تاجيکستان ۴,۶۸۵ up
vef بوليوار جديد ونزوئلا ۴,۲۱۴ up
منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

گفتگو

شرکت بازرگانی دولتی گندم اختلاط شده را در بورس ارائه دهد دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان خراسان رضوی:
نان امروز شعار است اما دغدغه مسئولین نیست نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی:
مصرف بسیار کم‌رنگ خمیرمایه در واحدهای نان سنتی دبیر سندیکای تولیدکنندگان خمیرمایه ایران مطرح کرد:
ما نیاز به گندم کیفی برای تولید آرد خبازی داریم مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد:
موانع و چالش‌هایی پیش روی کارخانه پویا وجود دارد مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی آرد پویا:
کیفیت گندمهای تحویلی شرکت غله بسیار مطلوب است رئیس هیأت مدیره کارخانه آرد قم:

نظرسنجی

دلیل استقبال مردم از نان سفید چیست؟

عدم آگاهی مردم
عدم تمایل نانوا به استفاده ار آرد تیره
صرفا زیبا بودن نان

 

صوتی

آرد زرین خوشه
کارخانه آرد آذر غله
ماشین سازی مرشد گوهر
گروه صنعتی بهمنی
نان سحر
کارخانه آرد کرج کردان
خبرنگار
بهبود دهنده رازی
ارد جوانه شوشتر